Suomen itsenäisyyden on valmis vaarantamaan valtava joukko kansalaisia

”Myyrillä”, ”Räikkö räähkillä” ja Isänmaan pettureilla on erilaisia motiiveja, henkilökohtaisia ja aatteellisia.

Tässä lyhyesti ne henkilöt, jotka ovat omasta tahdostaan, tai siihen yhteiskunnan pakottamina, valmiina Suomen itsenäisyyden luovuttamaan vieraalle valtiolle.

He, joilla on jo varallisuutta, mutta ahneuksissaan ovat valmiina rahan eteen pettämään isänmaansa.

He, joilla on työpaikka tai virka, mutta kokevat arvostuksen puutetta ja sinnittelevät elämässään vaatimattomilla tuloilla. Pienestä rahasta he ovat valmiita pettämään isänmaansa ajattelematta seurauksia.

He, jotka ovat jo aiemmin tottuneet työssään tai virkatoimessaan korruptioon ja hyväksyneet sen palkan lisänä.

He, joilta on kaikki oikeudettomasti viety 90-luvun pankkikriisissä ja myös sen jälkeen, pankkien ja oikeuslaitoksen saumattomalla yhteistyöllä, laittomalla toiminnalla. Heidät petti isänmaa, jonka hyvinvointia he rakensivat.

He, jotka ovat ulosotossa ja perintäyhtiöiden pihdeissä velkavankeudessa ilman toivoakaan vapaasta tulevaisuudesta ja paluusta yhteiskunnan täysivaltaisiksi jäseniksi.

He, jotka ovat syyllistyneet erilaisiin rikoksiin, jotka ei ole vielä julki tulleet, mutta vieraalla valtiolla on rikoksista todisteet, joilla kiristää.

He, jotka on lähetetty Suomeen asumaan ja töihin sitä tarkoitusta varten vieraan valtion toimesta.

He, joilla on rikollinen ja väkivaltainen luonne, jotka ovat omaksuneet anarkian tavoitteekseen ja nauttivat sen tuomasta jännityksestä.

Ne poliitikot, jotka ovat syyllistyneet korruptioon ja siitä on tieto ja todisteet vieraan valtion hallussa.

Ne, kehnot poliitikot ja virkamiehet, jotka näkevät itsensä miehitetyn Suomen korkeassa virassa toisen valtion siihen asettamana.

…luettelo ei tähän lopu, mutta tässä ne tärkeimmät syyt.

Itsenäisen maan miehityksessä vieras valtio tukeutuu aina maan kansalaisten apuun, sillä ilman maanpettureita miehitys ei onnistuisi.​ Ilman ennakkoon värvättyjä maanpettureita toisen valtion miehitystä ei edes yritetä aloittaa.

 

Yhteenvetona voin todeta sen, että kansalaiset, joilla on itsekkäät tavoitteet sekä he, jotka isänmaa on pettänyt poliitikkojen, virkamiesten ja oikeuslaitoksen toimesta. He, joilla ei ole mitään menetettävää, mutta voisivat saavuttaa jotain, kun Suomessa vaihtuisi valta ja se miehitettäisiin. Tämän tilanteen estämiseksi poliitikkojen täytyy ottaa enemmän huomioon kaikkien kansalaisten hyvinvointi ja saattaa virkamieskunta ja oikeuslaitos demokraattisen oikeusvaltion mukaiseksi. Erilaiset kansainväliset vertailut ja tilastot Suomen hyvinvoinnista ja oikeudenmukaisuudesta voidaan unohtaa, sillä niistä saavat nauttia enää vain vähemmistö kansalaisista. Ne tutkimukset ovat vääristäneet päättäjiä näkemästä todellisuuden.  Eli mahdollisesti vieraan vallan hyväksi saattaa olla valmiina toimimaan valtava määrä kansalaisia, niin suomalaisia, kuin syntyperältään toisen maan kansalaisia. Se pienempi osa suomalaisista, jotka ovat saaneet nauttia toisten kansalaisten työn tuloksista reilummin ovat valmiina jättämään isänmaansa heti, kun näyttää siltä, että vieraan valtion joukot ylittävät Suomen rajan.

Ei ole vielä myöhäistä kiinnittää huomiota Suomessa vallitsevaan kansalaisten epätasa-arvoon ja oikeuslaitoksen puolueellisuuteen. Se on valtion turvallisuuden kannalta A ja O.

Henkilökohtaisesta kokemuksesta ja miehitetyn maan historiaa tuntevana tämän luettelon kirjoitin.

Jouduin itse 90-luvun pankkikriisissä kokemaan tämän saman, eli tulin yrityksemme avainhenkilöiden, tilintarkastajan, pankkiirien ja sidosryhmien pettämäksi, jolloin yrityksemme ja omaisuutemme voitiin ryöstää oikeusviranomaisten myötävaikutuksella. He kaikki toimivat rahan ja paremman aseman/viran motivoimina. Me, jotka kaiken tämän kokeneena, olemme vielä säilyneet Suomen patriootteina – on vähän. Meidän perheestä, yrityksemme "miehittämisen" seurauksena, sai ennen aikaisesti surmansa äitini ja kaksi veljeäni. Haavoittuneita oli lähes kolmekymmentä. Olen täysin varma siitä, että meidät pettäneet henkilöt ovat tilaisuuden tullen valmiit pettämään Suomen vieraan valtion hyväksi.

Jokaisella itsenäisellä valtiolla on oikeus ja velvollisuus ottaa lainsäädännössään huomioon sellaiset seikat, jotka voivat mahdollisesti vaarantaa valtion turvallisuuden ja itsenäisyyden.

Esimerkiksi vieraan valtion kansalaisuus on sellainen seikka, joka saattaa vaarantaa Suomen turvallisuuden, jos vieraan valtioon kansalaisuuden omaava työskentelee sellaisessa virassa tai työtehtävässä, jolla on merkittävä rooli kansalliselle turvallisuudelle. Tämän asian kiistäminen osoittaa välinpitämättömyyttä Suomen itsenäisyyttä kohtaan.

PeliSuomi
Sitoutumaton

email: pelisuomi@gmail.com
Nyt on ajateltava toisia, sillä heitä on enemmän -Minä olen vain Yksi.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu